Ara
Toplam kayıt 10, listelenen: 1-10
Özel okul öğretmenlerinin örgütsel mutluluk ve örgütsel bağlılık düzeyleri arasındaki ilişki
(Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, 2020)
Araştırmada özel okul öğretmenlerinin örgütsel mutluluk ve örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişki belirlenmeye çalışılmıştır. Çalışmada, karma yöntem desenlerinden açıklayıcı sıralı karma desen kullanılmıştır. Araştırmanın ...
Uyum bağlamında grup performansının öncülleri
(Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, 2020)
Günümüzde artan rekabet koşulları, işletmelerde bireysel performansın daha ötesinde, bireysel performansların sinerjik toplamları ile elde edilecek olan grup performansına dikkatleri yöneltmiştir. Bu bağlamda grup ...
Turizmde destinasyon rekabetçiliği: Alanya ve Kemer Turizm destinasyonları arasında karşılaştırmalı bir analiz
(Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, 2020)
Bu çalışmanın amacı Türkiye'nin güney kıyılarında yer alan, Antalya iline bağlı Alanya ve Kemer turizm destinasyonlarının rekabet faktörlerini belirlemek ve her iki destinasyonun rekabet güçlerini karşılaştırarak demografik ...
Çocuklar için felsefe (P4c) eğitiminin ortaokul öğrencilerinin bilimsel sorgulamaya yönelik görüşlerine ve eleştirel düşünme becerilerinin gelişimine katkısı: Bir karma yöntem araştırması
(Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, 2020)
Bu araştırma Çocuklar İçin Felsefe (P4C) eğitiminin ortaokul öğrencilerinin bilimin doğasına, bilimsel kavramlara, bilim araştırmaya yönelik düşüncelerine ve eleştirel düşünme becerilerine etkisini ve öğrencilerin uygulamaya ...
Bir e-ticaret aracı olarak sosyal medyanın satın alma davranışına etkisinin incelenmesi: Instagram kullanıcıları üzerine bir araştırma
(Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, 2020)
Instagramdan alışveriş yapan kullanıcıların satın alma niyeti ve davranışı üzerinde etkili olan faktörleri incelemek amacıyla yapılan bu çalışma, teknoloji kabul modellerinden UTAUT2 kapsamında ele alınmıştır. Konunun ...
Dijital hikaye anlatımı ile tüketicileri yaşam tarzına (psikografik) göre bölümlendirme
(Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, 2020)
Pazar bölümlendirmesi, pazarlama faaliyetlerini etkili bir şekilde yürütmek için gerekli bir ihtiyaçtır. Bu çalışmanın amacı tüketicileri yaşam stillerine göre (psikografik) Pazar bölümleme yapmaktır. Çalışmada tüketicilerin ...
Kamu ve özel hastanelerde Bulanık Servqual Modeli ile hizmet kalitesinin ölçümü: Alanya örneği
(Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, 2020)
Hizmet kalitesi, tüm işletmelerde olduğu gibi sağlık hizmeti veren kuruluşlar için de oldukça önemli bir yere sahiptir. Literatürde hizmet kalitesinin ölçülmesi ile ilgili çeşitli yöntemler, uygulamalar bulunmakla birlikte ...
Tarımsal yatırım planlaması üzerine modelleme çalışması- Gazipaşa örneği
(Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, 2020)
Tarımsal Yatırım Planlamasında Optimizasyon Çalışması- Gazipaşa Örneği Türkiye'de tarım sektörü zorlu bir süreçten geçmektedir. Bu süreçte en uygun ürün, üretim şekli ve süresini ayarlamak büyük önem arz etmektedir. Bu ...
Mesleki gelişim temelli akran koçluğu uygulamasına ilişkin bir inceleme
(Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2020)
Araştırma öğretim elemanının mesleki gelişim temelli akran koçluğu uygulamalarına yönelik görüşlerini irdelemektedir. Çalışmada nitel araştırma yöntemlerinden durum çalışması kullanılmıştır. Veriler 2019-2020 akademik ...
Bir e-ticaret aracı olarak sosyal medyanın satın alma davranışına etkisinin incelenmesi: Instagram kullanıcıları üzerine bir araştırma
(Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2020)
Instagramdan alışveriş yapan kullanıcıların satın alma niyeti ve davranışı üzerinde etkili olan faktörleri incelemek amacıyla yapılan bu çalışma, teknoloji kabul modellerinden UTAUT2 kapsamında ele alınmıştır. Konunun ...