Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Yetkin, Murat" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 2 / 2
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • [ X ]
    Öğe
    Otel yöneticilerinin otel değerlendirme sitelerine yönelik tutumları üzerine bir araştırma
    (2016) Yetkin, Murat; Üngüren, Engin; Kaçmaz, Yaşar Yiğit
    Bu çalışmada, konaklama tesisi değerlendirme sitelerine yönelik otel yöneticilerinin tutumları araştırılmıştır. Araştırma, Alanya ilçesi sınırlarında gerçekleştirilmiştir. Alanya ekonomisinin büyük bir bölümü turizm ve turizm bağlantılı sektörlerden oluşmaktadır. Analizler sonucunda, yöneticilerin değerlendirme sitelerine yönelik tutumlarının altı boyutta incelenebileceği tespit edilmiştir. Bu boyutlar "Güven Sorunu ve Etik Dışı Uygulamalar", "Hizmet Kalitesini İyileştirme ve Performans Göstergesi", "Bilgi ve Değerlendirmelerin Doğruluğu", "Tehdit Aracı", "Satış ve İmaj Etkisi" ve "Otellerin Yönlendirmesi" olarak adlandırılmıştır.
  • [ X ]
    Öğe
    The role of countries' economic development level on green consumption attitudes: A study on green hotels
    (Istanbul Univ, Methodology & Sociology Research Center, 2020) Yetkin, Murat; Güzel, Ozlem
    With the effect of technological developments and transformations on the demographic structure of consumers, a new issue has arisen, namely that of new consumers who are more aware of the environment. These consumers have begun to take into account the effects of certain products and services on the natural environment and society and they give priority to social responsibility in the world and society. A detailed investigation of the demographic characteristics of green consumers is important for a better understanding of green buying behavior. The aim of this research is to determine whether a given country's economic development level is a factor that makes a difference to the awareness of the attitudes of green consumption. A survey was conducted on tourists staying in green star hotels in Alanya. The level of economic development of countries was used as the main point of separation. The findings showed that there is a statistically significant difference between the economic development level of countries and green consumption attitudes. Our study showed that participants from developed countries have a higher green consumption attitude. In addition, it revealed that female tourists have a greener consumption attitude than male tourists.

| Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi | Kütüphane | Açık Bilim Politikası | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, Alanya, Antalya, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim