Yazar "Demir, Mehmet Özer" için listeleme
-
Ambalaj Üzerindeki Sayısal ve Duyusal Bilgi Tercihlerine Göre Makine Öğrenmesi Yaklaşımı ile Tüketicilerin Sınıflandırılması
Tavlı, Didem; Demir, Mehmet Özer (2021)Günümüzde tüketicilerin satın alma alternatiflerinin artması ile birlikte firmaların tüketicilerin satın alma davranışlarını etkileyen faktörleri incelemesi ve nelere dikkat ettiğini iyi tespit etmesi gerekmektedir. Bu ... -
Amerika kıtasındaki ülkeler ile Türkiye arasındaki dış ticaret: Ekonometrik bir analiz
Murcıa, Alexander Camacho (Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, 2017)Bu araştırmanın temel amacı Amerika kıtasındaki ülkeler ile Türkiye arasındaki ticaret hacmini etkileyen faktörleri analiz edilmektedir. Çalışma Amerika kıtasındaki ülkeler ve Türkiye arasındaki dış ticaret ilişkileri ... -
Comsumer switching behavior in banking industry: Can consumer base be purchased, or earned?
Demir, Mehmet Özer; Demir, Zuhal Gök (2019)Loyalty membership programs are widely used as a strategical tool in banking. In the paper a unique loyalty membership program in Turkey in which consumers are offered cash in order to convince them to switch their financial ... -
COVID 19 maskesi takmanın algılanan hizmet kalitesine etkisi
Oruç, Emre (Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / İşletme Mühendisliği Ana Bilim Dalı, 2022)2019 yılının sonlarında Çin'de ortaya çıkarak tüm dünyaya yayılan ve bugüne kadar etkisini sürdürmeye devam eden COVID-19 pandemisi, özellikle havacılık sektörünü derinden sarsmıştır. Havacılık otoriteleri, virüsün yayılmasını ... -
Decision tree analysis of consumers' intentions to purchase coffee in glass flasks
Irmak, Sezgin; Demir, Mehmet Özer (2021)The aim of this research is to determine the perceptions and the characteristics of consumers to determine their intentions to purchase ready to drink coffee in glass flasks. In this context, this study assesses the ... -
Dijital hikaye anlatımı ile tüketicileri yaşam tarzına (psikografik) göre bölümlendirme
Çapak, Fatih (Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, 2020)Pazar bölümlendirmesi, pazarlama faaliyetlerini etkili bir şekilde yürütmek için gerekli bir ihtiyaçtır. Bu çalışmanın amacı tüketicileri yaşam stillerine göre (psikografik) Pazar bölümleme yapmaktır. Çalışmada tüketicilerin ... -
Etik Tüketim Bağlamında KDK İncelenmesi: Kozmetik Ürün Kullanıcılarının Segmentasyonu
Kahya Yılmaz, Beyza (Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2023)Grunig’in iletişim davranışına ilişkin durumsal teorisi, insanların neden iletişim kurduklarını ve ne zaman iletişim kurduklarını açıklamaya çalışmaktadır. Kamuların durumsal kuramı, iletişimin davranışsal etkilerinin ... -
The factors affecting minorities’ satisfaction of health care service utilizing fuzzy rule based systems
The aim of the study is to determine factors in health communication, when minorities are serviced in a language different from their mother tongue. Health care service satisfaction when doctor and patient speaking the ... -
Havayolu işletmelerinde e-lojistik uygulamaları:Antalya Havalimanı örneği
Köse, Serpil (Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, 2017)Lojistik kavramı, ortaya çıkışından bugüne kadar sürekli gelişme göstermiştir. Lojistiğin önemi her geçen gün daha da artmış, lojistik faaliyetler küresel bir boyut kazanmış ve lojistikte farklı ihtiyaçlar ortaya çıkmıştır. ... -
Kahve tüketiminde cam ambalaj kullanımı
Puntsagdorj, Naranjav (Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, 2019)ÖZET Cam icat edildiği günden bugüne kadar önemini yitirmeden insanların en önemli gereksinimlerinden biri olmaya devam etmektedir. Cam ürünler mekanların her köşesinin aydınlatılmasına yarayan pencerelerden evleri ... -
Moğolistan ve Türkiye'nin deri sektörü durumu ve Moğol tüketicilerin Türk deri ürünlerine bakış açısının belirlenmesi
Sultan, Gulmaral (Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, 2018)Dericilik zanaatı, eski çağlardan beri insanların temel ihtiyaçlarından giyinme ihtiyacına cevap veren deri ürünleri zaman içinde kullanım amaçları çeşitlenerek tüketicilerin ilgisini çekmeye devam etmektedir. Günümüzde ... -
Political segmentation based on pictorial preferences on social media
Demir, Mehmet Özer; Simonetti, Biagio; Gök Demir, Zuhal (Springer Science and Business Media B.V., 2021)Social media platforms, which are accepted as a channel for selling, listening and receiving continuous feedback from customers, have the opportunity to expand beyond the limits of traditional mass media channels. Social ... -
Skepticism towards videos shared on social media
Demir, Mehmet Özer (2018)Internet usage resulted in alternative communication channels, and it did not take too much for the advertisers to use social media as an advertisement medium. It is a wellknown fact that consumers do not believe in ... -
Sosyal Medyadaki Haberlere Yönelik Şüphecilik
Yavuz, Ayhan (Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2023)Teknolojik gelişmelerin ivme kazandığı günümüzde hayatın her alanında kullanılan internet ile sosyal medya insan yaşamının vazgeçilemeyen bir parçası olmuştur. Sosyal medyanın yaygınlaşması, gelişmesi ve etkisi ... -
Tedarik zincirinde performans ölçümü
Demiroğlu, Aliyenur (Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, 2018)Bu çalışma tedarik zinciri yönetiminin performans ölçümüne etkisini akademik olarak araştırmak ve yapılan anket çalışmalarıyla analiz etmek; bunun sonucunda elde edilen verileri incelemek, yorumlamak ve sektörde yeni bir ... -
Voter classification based on susceptibility to persuasive strategies: A machine learning approach
Demir, Mehmet Özer; Simonetti, Biagio; Başaran, Murat Alper; Irmak, Sezgin (Springer, 2020)The current literature on the campaigns of political marketing is based on mass communication. However, the online community introduces new opportunities, one of them is captology. As a part of captology, the persuasive ...