Basit öğe kaydını göster

dc.date.accessioned2023-05-23T07:21:23Z
dc.date.available2023-05-23T07:21:23Z
dc.date.issued2022en_US
dc.identifier.urihttps://search.trdizin.gov.tr/tr/yayin/detay/1150757/netflixte-dijital-pazarlama-stratejileri-ile-gundem-belirleme-pera-palasta-gece-yarisi-ornegi
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12868/2147
dc.description.abstractDijital pazarlama, yeni medya ile şekillenen markalar açısından oldukça önemli bir kavram olarak karşımıza çıkmaktadır. Günümüz koşullarında dijital platformlarda varlık göstermeyen işletmelerin veya hizmet sağlayıcıların faaliyetlerini sürdürebilmesi zorlaşmıştır. Dijital mecranın çeşitli platformlarında güncel içerik paylaşımlarında bulunan markalar ön plana çıkmaktadır. Aynı zamanda, tüketiciler ile iletişim halinde olan ve sosyal medyada çok konuşulan trendleri gözden kaçırmayan markalar diğer markalara kıyasla avantajlı konuma gelmektedir. Bu bağlamda, sosyal medyada var olan markaların kendi ürettikleri içeriklerle kendi gündemlerini oluşturabildikleri görülmektedir. Bu konuda oldukça başarılı görülen Netflix, kendi orijinal içerikleri ile hakkında konuşturan ve gündemde kalmayı başaran bir markadır. Bu araştırmada, Netflix’in Pera Palas’ta Gece Yarısı isimli dizisi üzerinden kendi gündemini oluşturmasına yardımcı olan sosyal medya pazarlaması stratejileri içerik analizi yöntemiyle incelenmiştir. Kendi sektöründe lider konumda olan Netflix markasının sosyal medya kanalları incelendiğinde hedef kitlesiyle etkili iletişim stratejilerine yer verdiğini görmek mümkündür. Mizah kullanımına sıklıkla yer veren Netflix’in “Pera Palas’ta Gece Yarısı” isimli diziye ait paylaşımlarının içerik incelemesinde samimi ve merak uyandırıcı bir dil kullanarak, hedef kitlenin diziyi konuşması ve paylaşmasını sağlayabildiği ortaya çıkmaktadır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectNetflixen_US
dc.subjectDijital Pazarlamaen_US
dc.subjectİçerik Pazarlamaen_US
dc.subjectSosyal Medya Pazarlamasıen_US
dc.subjectKüreyerelleşmeen_US
dc.titleNetflix'te Dijital Pazarlama Stratejileri ile Gündem Belirleme: Pera Palas'ta Gece Yapısı Örneğien_US
dc.typearticleen_US
dc.contributor.departmentALKÜ, Fakülteler, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümüen_US
dc.identifier.volume9en_US
dc.identifier.issue20en_US
dc.identifier.startpage161en_US
dc.identifier.endpage195en_US
dc.relation.journalAkademik Hassasiyetleren_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster