Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorÖvey, İshak Suat
dc.contributor.authorFırtına İlhan, Candan
dc.date.accessioned2023-05-04T08:15:12Z
dc.date.available2023-05-04T08:15:12Z
dc.date.issued2023en_US
dc.date.submitted2023-01-20
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12868/2110
dc.description.abstractTurizm alanında katma değeri en yüksek turizm türlerinden biri olan Sağlık Turizmine olan ilgi her geçen gün artmaktadır. İnternet teknolojilerinin yayılımıyla sağlık alanında uygulanan yeni tedavi yöntemleri hakkında sağlık turistleri anında bilgi sahibi olabilmektedir. Dijital pazarlama araçları Sağlık Turizmi yetki belgesi olan kurumlar açısından oldukça etkili bir tanıtım ve markalaşma aracı olmasından dolayı kritik bir öneme sahiptir. Bu çalışmanın amacı, dijital pazarlamanın Antalya'da Sağlık Turizmi yetki belgesi olan kurumlar üzerindeki etkisini ortaya koymaktır. Bu çalışma Antalya ilinin Muratpaşa ilçesine bağlı Fener mahallesinde bulunan 10 Özel Ağız ve Diş Polikliniğini kapsamaktadır. Bu çalışma doğrultusunda Antalya'da Sağlık Turizmi yetki belgesi olan kurumların web siteleri ve sosyal medya (Facebook – Instagram - Youtube) hesaplarına yönelik içerik analizi yapılmıştır. Bu çalışmanın önemi dijital pazarlamanın Antalya'da Sağlık turizmi yetki belgesi olan kurumlar üzerinde etkisi olup olmadığını belirlemeye yöneliktir. Bu kapsamda yapılan literatür taraması ve içerik analizi sonucunda, dijital pazarlamanın sağlık kurumları üzerinde etkisi olduğu tespit edilmiştir.en_US
dc.description.abstractInterest in Health Tourism, one of the highest tourism types added in tourism, is increasing every day. Health tourists can be instantly informed about new treatment methods in health care through the spread of Internet technologies. Digital marketing tools are critical because they are a highly effective means of promotion and branding for institutions with a Health Tourism authorization document. The purpose of this study is to show the impact of digital marketing on institutions with Health Tourism authorization in Antalya. This study covers 10 Special oral and dental clinic located in the Fener neighborhood of Muratpasa district of Antalya province. In this study, content analysis has been performed on websites and social media accounts of institutions with Health Tourism authorization in Antalya. The importance of this study is to determine whether digital marketing has an impact on institutions that have a Health tourism authorization certificate in Antalya. In this context, the literature screening and content analysis found that digital marketing has an impact on healthcare institutions.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAlanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDijital Pazarlamaen_US
dc.subjectSağlık Turizmien_US
dc.subjectSağlık Kurumlarında Dijital Pazarlamaen_US
dc.subjectDigital Marketingen_US
dc.subjectHealth Tourismen_US
dc.subjectDigital Marketing in Healthcareen_US
dc.titleAntalya'da sağlık turizmi yetki belgesi olan kurumlarda dijital pazarlamanın etkisien_US
dc.title.alternativeThe effect of digital marketing on institutions with health tourism authorization certificate in Antalyaen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.contributor.departmentALKÜ, Enstitüler, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Sağlık Turizmi Ana Bilim Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster