Başlık için 2021 - Cilt 5 - Sayı 2 listeleme
Toplam kayıt 30, listelenen: 25-30
-
Turizm Alanında Yer Alan Liderlik Araştırmalarının Bibliyometrik Analizi
(2021)Bu çalışmanın amacı turizm literatüründe yer alan liderlik ile ilgili çalışmaların betimsel içerik analizi çerçevesinde bibliyometri tekniği ile incelenmesidir. İnceleme sonucunda öne çıkan liderlik temaları ifade edilmekte ... -
Tüketici Davranışında Bir Fikir Lideri Olarak Influencerlar
(2021)Günümüzde rekabetin ve ürün çeşitliliğinin artması, işletmeler için; tüketici ve onun sergilediği davranışları daha da önemli hale getirmiştir. Tüketici, bu davranışlarında çeşitli kişi ve faktörlerden etkilenmektedir. ... -
Tüketici Yenilikçiliğinin Akıllı Saat Kullanmaya Devam Etme Niyeti Üzerindeki Etkisinde Hedonik ve Faydacı Değerin Aracı Rolü
(2022)Her alanda olduğu gibi teknoloji alanında da yenilik kaçınılmazdır ki yeniliğin belki de en çok yaşandığı alanların başında gelmektedir. Bu teknolojik değişimden nasibini alan bir sektör de akıllı saattir. Akıllı ... -
Türkiye’de İhracat, İthalat ve Ekonomik Büyüme İlişkisi: Zamanla Değişen Nedensellik Analizi
(2021)İthalat ve ihracat bir ekonominin büyüme oranlarının temel belirleyicilerindendir. Bu nedenle bu konu hakkında literatürde ilişkinin varlığını ortaya koyan birçok teorik ve ampirik çalışma yer almaktadır. Fakat ilişkinin ... -
Türkiye’de Uygulanan Çevresel Etki Değerlendirme Sürecine Halkın Katılımının Fransa’daki Uygulamayla Karşılaştırılması
(2021)Çevresel etki değerlendirmesi, mevzuatta belirlenen yatırım projelerinin çevreye etkisinin değerlendirildiği, alternatif çözümlerle irdelendiği ve gereken tedbirlerin alınmasının sağlandığı önemli bir planlama ... -
Yapay Zeka Kaygı (YZK) Ölçeği: Türkçeye Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
(2021)Bu araştırmanın amacı Wang ve Wang (2019) tarafından geliştirilen Yapay Zeka Kaygı Ölçeğinin Türkçeye uyarlanmasıdır. Yapay zeka alanındaki çalışmaların hızla ilerlemesi ve çeşitli sektörlerde farklı uygulamaların gel ...