Başlık için 2020 - Cilt 4 - Sayı 2 listeleme
Toplam kayıt 19, listelenen: 16-19
-
Taksiciler – uber tartışmasına tüketici gözlüğünden bir bakış: Uber platformunu kullanma ve tavsiye etme niyetini belirleyen etkenler üzerine bir araştırma
(Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, 2020)Son yıllarda etkisi günden güne çoğalarak hissedilen paylaşım ekonomisinin amiral gemilerinden biri olarak nitelendirilen Uber platformu, AirBnb ile birlikte paylaşım ekonomisinin çözümlenmesi amacıyla pek çok bilimsel ... -
Teknolojik yeniliklerin bankacılık hizmetlerine etkisi: Türk bankaları üzerinde bir değerlendirme
(Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, 2020)Teknolojinin getirdiği yenilikler çeşitli sektörlerle birlikte bankacılık sektörünü de etkilemiştir. Sektörde rekabetin artmasıyla birlikte teknolojik yenilikler bankaların stratejilerinin önemli bir parçası olmuştur. ... -
Turizmde deneyim ekonomisi uygulamaları
(Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, 2020)Temel düzeyde ve standart bir turizm hizmetinin tek başına turistlerin unutulmaz bir deneyim yaşamaları için yetersiz kalması turistik destinasyonların ve işletmelerin sunacağı hizmetlerde ve etkinliklerde unutulmaz ... -
Türkiye’deki illerin bankacılık faaliyetleri açısından çok değişkenli istatistiksel yöntemler ile incelenmesi
(Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, 2020)Bu çalışmanın amacı, bankacılık verilerinden oluşan değişkenleri kullanarak çok değişkenli istatistiksel analiz yöntemleri ile Türkiye’deki iller arasındaki benzerlik ve farklılıkları ortaya koymaktır. Bu bağlamda 2018 ...