Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Öğretmen adaylarının akran liderli tartışmalar sonrası çeşitli sosyo-bilimsel konulara ilişkin bilgi ve görüşleri
(2018)
Bu araştırmanın amacı, akran liderli tartışmalar sonrası öğretmen adaylarının çeşitli sosyo-bilimsel konulara ilişkin gelişimlerini incelemektir. Araştırmanın çalışma grubunu 21 son sınıf fen bilgisi öğretmen adayı ...
Okul öncesi dönem çocuklarına yönelik yaşantı odaklı yabancı dil edinimi programının ingilizce öğrenimine etkisinin incelenmesi
(2018)
Bu araştırma ile okul öncesi dönemde yabancı dil eğitimi süreçleriyle ilk defa karşı karşıya kalan 50-74 aylık çocuklara yönelik uygulanan Yaşantı Odaklı Yabancı Dil Edinimi Progamının (YOYDEP) İngilizce öğrenmeye ve ...
Erken ergenlikte güvenli bağlanma ve öz-yeterlik: umudun aracı rolü
(2019)
Erken ergenlik çocukluk ve geç ergenlik arasında yer alan ve tipik olarak 10 ve 14 yaş aralığını kapsayan önemli bir gelişim aşamasıdır. Bu araştırma, ergenlerin bu kritik dönemde sağlıklı gelişimlerinde önemli bir işleve ...
Fen bilgisi öğretmen adaylarının yapılandırmacı kurama dayalı öğretim uygulamalarının geliştirilmesi
(2018)
Bu araştırmanın amacı, öğretmen adaylarının yapılandırmacı kurama dayalı fen derslerini nasıl planlayıp, uyguladıklarını tespit etmek, bu süreçte ne tür zorluklarla karşılaştıklarını belirlemek ve verilen eğitim aracılığıyla ...