Yazar "ALKÜ, Enstitüler, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı" için TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu listeleme
-
Argümantasyon Destekli 5E Öğrenme Metodunun Öğrencilerin Tartışma Öğelerini Kullanma Düzeyi ve Tartışmaya Yönelik Görüşlerine Etkisi
Tatar, Nilgün; Demir, Zeynep (2022)Araştırmanın amacı argümantasyon destekli 5E öğrenme metodunun öğrencilerin tartışma öğelerini kullanma düzeyi ve tartışmaya yönelik görüşlerine etkisini belirlemektir.Durum çalışmasının esas alındığı araştırmaya yedinci ... -
Development of Tpack: The Impact of Digital Storytelling
Uygun, Tuğba (2022)It may be important to provide preservice mathematics teachers with opportunities to acquire necessary knowledge and skills about digital stories and use them effectively in their classrooms by enhancing their professional ... -
Fen Bilimleri Ders Kitaplarındaki Analojilerin Değerlendirilmesi
Köse, Mücahit (2022)Araştırmada fen bilimleri ders kitaplarının içeriğinin analojiler açısından incelenmesi amaçlanmıştır. Bu amaca uygun olarak nitel desende doküman analizi yöntemine başvurulmuştur. Türkiye’de Milli Eğitim Bakanlığı tarafından ... -
Okul Öncesi Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Matematiksel Gelişim İnancı ve Erken Çocukluk Matematik Pedagojik Alan Bilgisi
Konca, Ahmet Sami; Özçakır, Bilal (2021)Erken çocukluk döneminde öğretilen matematiğin çocukların öğrenim hayatlarında önemli bir yer tuttuğu bilinmektedir. Okul öncesi öğretmenlerinin sahip olduğu bilgi ve beceriler ile duyuşsal özellikleri uyguladıkları eğitimin ...