Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Sosyal Medya Pazarlamasında Fenomenlerin Online Kaynak Güvenilirliğinin Marka Değeri ve Satın Alma Niyetine Etkisi
(2022)
Gelişen teknoloji sonucu yaygınlaşan internet kullanımı ile işletmeler,
müşterilerine ulaşmak için farklı pazarlama kanalları ve iletişim yöntemleri
kullanmaktadır. Bu pazarlama kanallarından biri de sosyal medya
plat ...
Hangisine Güvenirim? Sosyal Medya Influencer’ları mı Seyahat Acentaları mı? Uyaran-Süreç-Tepki (Stimulus-Organism-Response) Teorisi
(2022)
Son yıllarda sosyal medya temel pazarlama araçlarından biri haline
gelmiştir. Özellikle turistik ürünlerin pazarlanmasında seyahat acentaları
sosyal medyayı etkin bir şekilde kullanmakta ayrıca turizm işletmeleri de
sosyal ...