Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖzer, Ayşe
dc.contributor.authorAltunoğlu, Ali Ender
dc.date.accessioned2022-10-05T11:40:43Z
dc.date.available2022-10-05T11:40:43Z
dc.date.issued2021en_US
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/1464123
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12868/1815
dc.description.abstractBu çalışmada Türk ve Britanyalı turistlerin yaptığı olumsuz çevrimiçi yorumlar aracılığıyla müşterilerin yaşadığı olumsuzlukların kaynağı ve otel yöneticilerinin bu yorumlara karşı kullandıkları kriz iletişimi stratejileri tespit edilmiştir. Ayrıca Durumsal Kriz İletişimi Stratejileri, çalışmaya uygun olacak şekilde geliştirilerek, ilgili alana yeni bir formda sunulmuştur. Bunun için Muğla ili ve çevresinde faaliyet gösteren 4 ve 5 yıldızlı oteller için Tripadvisor sitesi üzerinden yapılan toplam 1128 olumsuz çevrimiçi yorum ve işletme yanıtı incelenmiştir. Elde edilen veriler Nvivo 12 programıyla betimsel olarak analiz edilmiştir. Analiz sonuçlarına göre Türk ve Britanyalı turistlerin olumsuz yorum yapmasına sebep olan en büyük etken “hizmet” olarak tespit edilmiştir. Ayrıca otel yöneticileri tarafından olumsuz çevrimiçi yorumlara verilen yanıtlarda en çok "yeniden inşa" stratejisi kullanılmıştır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.relation.isversionof10.29023/alanyaakademik.845649en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjecteWOMen_US
dc.subjectÇevrimiçi yorumlaren_US
dc.subjectKriz iletişimien_US
dc.subjectKriz iletişimi stratejilerien_US
dc.titleOlumsuz Ewom Mesajlarının Kriz İletişimi Stratejileri Kapsamında Değerlendirilmesi: 4 ve 5 Yıldızlı Otel İşletmelerine Yönelik Nitel Bir Araştırmaen_US
dc.typearticleen_US
dc.contributor.departmentALKÜen_US
dc.identifier.volume5en_US
dc.identifier.issue3en_US
dc.identifier.startpage1249en_US
dc.identifier.endpage1274en_US
dc.relation.journalAlanya Akademik Bakışen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Başka Kurum Yazarıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster