Başlık için 2019 - Cilt 3 - Sayı 2 listeleme
Toplam kayıt 6, listelenen: 4-6
-
Spatial market integration and price information flow in nigeria markets: The case of Yam
(Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, 2019)Price information cum transmission dynamics are driving factors in market integration mechanism.The role of price in transaction decisions is cogent with sustainability of agricultural activities hinged on system ... -
Tüketici temelli marka değerinin ölçümü: Starbucks örneği
(Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, 2019)Rekabete dayanan piyasa şartlarında işletmelerin sahip oldukları marka değerinin önemi her geçen gün daha da önem kazanmaktadır. Bu anlamda marka değeri üzerine pek çok çalışma gerçekleştirilmiştir. Özellikle marka değerinin ... -
Üniversitelerin sağlık yönetimi programlarında muhasebe ve finans derslerinin yeri ve Türkiye uygulaması
(Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, 2019)Bu araştırma, sağlık yönetimi programlarında yükseköğretim kurumlarının ders müfredatlarında hangi muhasebe ve finans derslerine yer verildiği ve bu derslerin yeterliliğinin tespit edilmesi amacıyla yapılmıştır. Araştırmada, ...