Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Hazır giyim sektöründe faydacı ve hedonik tüketimin moda liderliği üzerine etkisinin incelenmesi
(Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, 2018)
Tüketicilerin tüketim tarzları, hedonik ve faydacıtüketim ile moda liderliği davranışları arasındaki ilişkileri belirlemeyeyönelik olan bu araştırma, ilişkisel ve betimsel araştırma modelinde kurgulanmıştır.Bu çerçevede ...
Spiritüelite (ruhsallık) ve iş ortamında anlam arayışı
(Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, 2018)
Günümüz toplumunun giderekmaneviyattan uzaklaşan yaşam tarzı ve rekabetçi iş ortamının zorunlu kıldığıaşırı materyalist iş mantığı, çalışanların iş ortamında maneviyattan yoksun veruhlarını zedeleyen bir atmosfere maruz ...
Alanya’daki Belediye hizmetleri performans algısının değerlendirilmesi üzerine örnek bir çalışma
(Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, 2018)
Yerel halkın ihtiyaç ve beklentilerinin karşılanmasında en etkin kurumbelediyelerdir. İhtiyaç ve beklentilerin karşılanması ve bu bağlamda duyulanmemnuniyetin ölçülmesi belediyelerin ileriye dönük planlamaları açısından ...