Yazar "Demirci, Tuba" için Tez Koleksiyonu listeleme
-
Fen bilgisi öğretmen adaylarının madde kavramı ile ilgili bilişsel yapılarının kelime ilişkilendirme testi, çizme – yazma tekniği ve kavram haritaları ile belirlenmesi
Nergiz, Hayri (Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)Bu çalışmada, fen bilgisi öğretmen adaylarının "madde" kavramına yönelik bilişsel yapılarının ortaya çıkarılması amaçlanmıştır. Çalışma, 2021-2022 öğretim yılı güz döneminde 2 haftalık bir süreçte Alanya Alaaddin Keykubat ... -
Fen bilimleri öğretmen adaylarının laboratuvar uygulamaları, deney raporları ve Vee diyagramları ile ilgili görüşlerinin incelenmesi
Öğütcüoğlu, Beyza (Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)Bu araştırmada, fen bilimleri öğretmen adaylarının laboratuvar uygulamaları, deney raporları ve Vee diyagramı ile ilgili görüşlerinin incelenmesi amaçlanmaktadır. Araştırmada öğrencilerin Vee Diyagramı uygulamasına ilişkin ... -
Hikayelerle fen öğretiminin öğrencilerin akademik başarılarına, tutumlarına, hikâye yazma becerilerine ve uygulamaya yönelik görüşlerine etkisi
Okur, Sema (Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)Bu araştırmanın amacı, hikayelerle yapılan öğretim etkinliklerinin öğrencilerin akademik başarılarına ve tutumlarına etkisini geleneksel öğretim yöntemiyle karşılaştırmaktır. Bununla birlikte öğrencilere verilen hikaye ... -
Özel yetenekli öğrencilerin koronavirüs ve pandemi ile ilgili görüşlerinin incelenmesi: Alanya BİLSEM örneği
Ünalan, Suna (Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)Çin'in Wuhan kentinde 2019 yılı Aralık ayında ortaya çıkan ve kısa sürede tüm dünyayı etkisi altına alan, Dünya Sağlık Örgütü tarafından 2020 yılı Mart ayında pandemi ilan edilen geniş çaplı Covid-19 virüs salgını (WHO, ... -
Özel yetenekli öğrencilerin temel fen kavramlarına ve fen dersi çalışmaya yönelik metaforik algıları: Alanya BİLSEM örneği
Kocabaş, Gamze (Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)Bu çalışmada, özel yetenekli öğrencilerinin temel fen kavramlarına ve fen dersi çalışmaya yönelik metaforik algılarının incelenmesi amaçlanmıştır. Çalışma, 2020-2021 öğretim yılı bahar döneminde 2 haftalık bir süreçte ...