Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Sigortacılık Sektörünün Güncel Sorunlarına Yönelik İlişkisel Pazarlama Uygulamaları Ekseninde Çözüm Önerileri
(2022)
Amaç – Sigorta şirketleri temel risk yönetim aracı olarak ekonomik büyümede önemli bir roloynamaktadır. Bireysel olarak üstlenilemeyecek boyuttaki hasarların sigortacılık sistemi ilekarşılanması ve ortaya çıkması muhtemel ...
Turizm İşletmelerinde Sorumluluk Sigortası Seçimi Kriterlerinin Belirlenmesi
(2020)
İnsanlık tarihinde risk, belirsizlik gibi bilinmezlik içeren kavramlar sürekli var olmuş ve bireylerin karar vermelerinde bu unsurların varlığı zorluk teşkil etmiştir. İnsanlar, kendilerini risklere karşı koruyabilme ...
The Effect of Social Media Tools’ Effectiveness at the Purchasing Process on Consumer Behavior: Mediating Role of the Generations
(2022)
Purpose - The primary purpose of the study is to determine the relationship between social media tools’ effectiveness at the purchasing process and consumer behavior in social media before and after the purchase. Another ...
Telekomünikasyon Sektöründe Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Değerinin Tavsiye Etme Niyetine Etkisi
(2021)
Müşteri işletmelerin faaliyetlerini devam edebilmeleri için en önemli bir unsurdur. İşletmeler sahip oldukları müşterileri elde tutmak isterken pazar paylarının arttırarak potansiyel müşterileri de hizmet sağlamak istemektedir. ...
Yeşil Pazarlama Bilgi Düzeyi ve Yaşam Tatmininin Yeşil Ürün Satın Alma Davranışına Etkisi: Kuşaklararası Bir Araştırma
(2021)
Çevresel sorunların artması ile beraber insanların artık çevre konusunda farkındalığı daartmaya başlamıştır. Bundan dolayı işletmeler tüketicilerin çevre konusundaki farkındalığını gözönünde bulundurarak iş yapış modellerini ...