Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Bibliometric Analysis of Consumer Behaviour Research Conducted During the Covid-19 Pandemic Period
(2022)
In recent years, the Covid-19 pandemic has brought with it changes in
consumer behaviour. The purpose of this article is to examine the evolution
and trends of consumer behaviour research during the Covid-19 pandemic
period. ...
Sigortacılık Sektörünün Güncel Sorunlarına Yönelik İlişkisel Pazarlama Uygulamaları Ekseninde Çözüm Önerileri
(2022)
Amaç – Sigorta şirketleri temel risk yönetim aracı olarak ekonomik büyümede önemli bir roloynamaktadır. Bireysel olarak üstlenilemeyecek boyuttaki hasarların sigortacılık sistemi ilekarşılanması ve ortaya çıkması muhtemel ...
The Effect of Social Media Tools’ Effectiveness at the Purchasing Process on Consumer Behavior: Mediating Role of the Generations
(2022)
Purpose - The primary purpose of the study is to determine the relationship between social media tools’ effectiveness at the purchasing process and consumer behavior in social media before and after the purchase. Another ...