Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Telekomünikasyon Sektöründe Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Değerinin Tavsiye Etme Niyetine Etkisi
(2021)
Müşteri işletmelerin faaliyetlerini devam edebilmeleri için en önemli bir unsurdur. İşletmeler sahip oldukları müşterileri elde tutmak isterken pazar paylarının arttırarak potansiyel müşterileri de hizmet sağlamak istemektedir. ...
Yeşil Pazarlama Bilgi Düzeyi ve Yaşam Tatmininin Yeşil Ürün Satın Alma Davranışına Etkisi: Kuşaklararası Bir Araştırma
(2021)
Çevresel sorunların artması ile beraber insanların artık çevre konusunda farkındalığı daartmaya başlamıştır. Bundan dolayı işletmeler tüketicilerin çevre konusundaki farkındalığını gözönünde bulundurarak iş yapış modellerini ...
The effect of relationship marketing on customer satisfaction in insurance agencies
(2021)
The research aims to determine the effect of relational marketing on customer satisfaction in insurance agencies. The research is a quantitative study, and the survey method was used. The applied questionnaire was composed ...
Review of Digital Marketing Literature by Bibliometric and Visualization Analysis
(2021)
The study aims to examine the publications related to digital marketing published in 1985- 2021 with the social network analysis method and to reveal the research trends in the digital marketing field. For this aim, ...