Search
Now showing items 1-10 of 22
Sosyal medya platformlarında tüketici katılımı: Konaklama sektörüne yönelik bir uygulama
(Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, 2019)
Konaklama işletmelerinin satış, pazarlama ve misafir ilişkileri gibi iletişim faaliyetlerinde sosyal medya, günümüzde merkezi bir önem ihtiva etmektedir. Dolayısı ile sosyal medya platformlarının efektif kullanımı işletmeler ...
Duygusal emek ile örgütsel bağlılık arasındaki ilişki: Konaklama işletmeleri çalışanlarına yönelik bir araştırma
(Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, 2019)
Bu çalışmanın amacı, konaklama işletmelerinde sınır birim çalışanların duygusal emek davranışları ile örgütsel bağlılıkları arasında bir ilişki olup olmadığını ve çalışanların sergiledikleri duygusal emek davranışlarının ...
Turizm eğitimi alan öğrencilerin mesleki algı ve beklentileri ile gelecek kaygılarının sektörde çalışma isteği üzerine etkisi: Antalya ilinde turizm eğitimi alan yükseköğretim öğrencilerine yönelik bir uygulama
(Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, 2019)
Turizm, her yıl artan turist sayıları ve turizm gelirleri sebebiyle birçok ülke için vazgeçilmez bir endüstri haline gelmiştir. Doğası gereği turizm olgusunun merkezinde insan unsuru vardır. Küreselleşmenin bir sonucu ...
Yerli halkın turizm algılarının demografik değişkenler bağlamında incelenmesi
(Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, 2019)
Turizm sektörü açısından önem taşıyan destinasyonların başında gelen Alanya, doğal zenginlikleri ve eşsiz güzellikleri ile turistlerin tatil merkezi seçiminde devamlı tercih edilen bir destinasyondur. Deniz-kum-güneş ...
Tıp Fakültesi ve Turizm Fakültesi öğrencilerinin sağlık turizmi hakkındaki farkındalık düzeyleri
(Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, 2021)
Modern anlamda sağlık turizmi, son dönemlerde dünya genelinde yerini ve önemini belirginleştiren bir kavram olarak karşımıza çıkmaktadır. Kalkınma ve/veya gelişme hedefi doğrultusunda arayışı olan ülkeler sektörün getirisinin ...
Turizmde destinasyon rekabetçiliği: Alanya ve Kemer Turizm destinasyonları arasında karşılaştırmalı bir analiz
(Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, 2020)
Bu çalışmanın amacı Türkiye'nin güney kıyılarında yer alan, Antalya iline bağlı Alanya ve Kemer turizm destinasyonlarının rekabet faktörlerini belirlemek ve her iki destinasyonun rekabet güçlerini karşılaştırarak demografik ...
Lider-üye etkileşiminin örgütsel bağlılık ve iş tatmini üzerindeki etkisi: Konaklama işletmelerinde bir uygulama
(Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, 2019)
Bu çalışmada Lider-üye etkileşimi (LÜE) etki, bağlılık, katkı ve profesyonel saygıyı içeren çok boyutlu bir yaklaşımla ele alınarak , LÜE kalitesinin çalışanların örgütsel bağlılık ve iş tatminleri üzerindeki etkisinin ...
Turist rehberlerinin demografik ve mesleki değişkenler bakımından iş ve yaşam doyumlarının incelenmesi
(Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, 2019)
İş ve yaşam doyumu arasındaki ilişkiyi ortaya koymayı ve bu ilişkinin demografik değişkenler açısından farklılaşmasını belirlemeyi amaçlayan bu araştırma, Turist Rehberleri Birliği'ne bağlı rehberlik meslek odalarına kayıtlı ...
Sürdürülebilir turizm gelişiminde konaklama işletmelerinin rolü: Alanya bölgesinde bir uygulama
(Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, 2019)
Günümüzde turizm faaliyetlerinin yaygınlaşması ve olumsuz etkilerinin giderek artması, tüm destinasyonlarda turizmin sürdürülebilir bir yaklaşım çerçevesinde yönetilmesini zorunlu kılmaktadır. Bu çalışmada, sürdürülebilir ...
Job insecurity and employability perceptions in tourism industry: An empirical examination of hotel employees
(Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, 2020)
In this study, it was aimed to examine the job insecurity and employability perceptions of the employees in the tourism industry according to their socio-demographic characteristics and to reveal empirically the relationship ...