Bölüm "ALKÜ, Meslek Yüksekokulları, Gazipaşa MRB Meslek Yüksekokulu, Otel, Lokanta ve İkram Hizmetleri Bölümü" için listeleme
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
-
Analysing Food Image Branding of Turkey From Instagram Social Media Platform
(2021)The main purpose of this study is to discover the most popular foods in Turkish cuisine by analysing user-generated content (UGC) and analysing Instagram posts to determine the most popular themes within a gastronomical ... -
Banka Çağrı Merkezi Hizmet Kalitesinin Tüketici Temelli Banka Marka Değerine Etkisi: Ampirik Bir Araştırma
(2022)Amaç – Çağrı merkezleri, işletme ile tüketiciler arasındaki iletişimin çok önemli ve bazı durumlarda tek aracıdır. Banka çağrı merkezi hizmet kalitesi, tüketicilerin işletmeyle ilgili algılarını önemli derecede etkilemektedir. ... -
Örgütsel Adalet ve Örgütsel Güvenin İşe Adanmışlık Üzerindeki Etkilerinin Belirlenmesi: Alanya Belediyesi Çalışanları Üzerine Bir Araştırma
(2020)Amaç – Bu çalışmanın temel amacı örgütsel adalet ve örgütsel güvenin işe adanmışlık üzerindekietkilerinin belirlenmesidir.Yöntem – Araştırmada örgütsel adalet algısının belirlenmesinde Niehoff ve Moorman (1993)’ıngeliştirmiş ...