Bölüm "ALKÜ, Enstitüler, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Yönetimi Ana Bilim Dalı" için listeleme
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
-
Alışveriş özelliklerinin destinasyon memnuniyeti ve destinasyon sadakati üzerine etkisi: Alanya örneği
(Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2023)Bu çalışmada alışveriş özelliklerinin destinasyon memnuniyeti ve destinasyon sadakati üzerindeki etkisinin Alanya örneğinde değerlendirilmesi ve destinasyon memnuniyetinin, alışveriş özellikleri ve destinasyon sadakati ... -
İkinci konut turistlerin kültürleşme stratejilerine dayalı alışveriş davranışları: Alanya alan çalışması
(Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022)Alanya bir ilçe olmasına rağmen ikinci konut turizmi alanında Türkiye'nin en önemli destinasyonlarından biridir. Çalışmanın amacı, uluslar arası ikinci konut turistlerinin Türk kültürü etkisi altıda kaldıklarında ortaya ... -
Makine Öğrenmesine Dayalı Çevrimiçi Otel Görüşlerinin Duygu Analizi ve Konu Modelleme Yaklaşımlarıyla Değerlendirilmesi
(Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2023)Otel işletmelerinin Web 2.0 platformları üzerinden sahip olduğu kullanıcı tarafından oluşturulan içerikler, tüketici memnuniyetini ve otellerin hizmet performansını gösteren önemli göstergelerden birisidir. Bu içeriklerin ... -
Öğrenen örgütlerin kurumsallaşma aracılığı ile örgütsel dayanıklılık üzerindeki etkisi: Alanya'da konaklama işletmeleri yöneticileri üzerine bir uygulama
(Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)Bu çalışmanın temel amacı, öğrenen örgütlerin kurumsallaşma aracılığı ile örgütsel dayanıklılık üzerindeki etkisinin belirlenmesidir. Çalışmanın alanı turizm endüstrisinde faaliyet gösteren konaklama işletmeleridir. Bu ... -
Restoran işletmelerinde deneyim alanı bileşenlerinin müşterilerin çevrim içi marka topluluklarına katılımındaki etkisi
(Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)Bu çalışmanın temel amacı restoran işletmelerinde deneyim alanı bileşenlerinin müşterilerin bu restoranların sosyal medya platformlarındaki marka topluluklarına katılımı üzerindeki etkilerini ortaya koymaktır. Bunun yanı ...