Yazar "Karaman, Davut" için listeleme
-
Bibliometric Analysis of Consumer Behaviour Research Conducted During the Covid-19 Pandemic Period
Karaman, Davut; Sarıkan, Murat (2022)In recent years, the Covid-19 pandemic has brought with it changes in consumer behaviour. The purpose of this article is to examine the evolution and trends of consumer behaviour research during the Covid-19 pandemic period. ... -
Çok katlı pazarlama sistemi üzerine Antalya ilinde bir uygulama
Karaman, Davut (2019)Çok katlı pazarlama sistemi gelişmiş ülkelerde yaygın olarak uygulanmaktır. Türkiye’de ise öncü olarak 1990’lı yıllarda uygulanmaya başlamış ve hızlı bir gelişme göstererek günümüzde birçok yerli firma tarafından da uygulanan ... -
The effect of relationship marketing on customer satisfaction in insurance agencies
Karaman, Davut (2021)The research aims to determine the effect of relational marketing on customer satisfaction in insurance agencies. The research is a quantitative study, and the survey method was used. The applied questionnaire was composed ... -
The Effect of Social Media Tools’ Effectiveness at the Purchasing Process on Consumer Behavior: Mediating Role of the Generations
Karaman, Davut; Yıldız, Ali (2022)Purpose - The primary purpose of the study is to determine the relationship between social media tools’ effectiveness at the purchasing process and consumer behavior in social media before and after the purchase. Another ... -
İlişkisel pazarlama bilinirliğinin ve uygulamalarının belirlenmesi üzerine hizmet sektörlerinde nitel bir araştırma
Karaman, Davut (Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, 2020)Araştırmanın amacı hizmet sektöründe faaliyet gösteren işletmeler tarafından ilişkisel pazarlama bilinirliğinin ve uygulamalarının belirlenmesidir. Bu kapsamda sekiz farklı hizmet alanında faaliyet gösteren işletme ... -
Kişisel yetenek gelişiminde koçluk eğitiminin rolü: İşsizlikle mücadele için bir model önerisi
Karaman, Davut (2018)Örgütlerin önemli rekabet unsurlarından biri olan insan kaynağının önemi her geçen artmaya devam etmektedir. Nitelikli insan gücüne olan ihtiyaç, mevcut insan kaynaklarının daha iyi gelişimini sağlamak amacıyla yapılan ... -
Kobilere sağlanan teşviklerin firmaların ihracat performasına katkısı: Antalya Organize Sanayi Bölgesi'nde bir uygulama
Bu çalışmada Kobilere sağlanan teşviklerin ihracat yapan firmalara sağlamış olduğu katkılar araştırılmıştır. Çalışmada kullanılan veriler, Antalya Organize Sanayi Bölgesinde faaliyet gösteren firma yöneticilerinden anket ... -
Review of Digital Marketing Literature by Bibliometric and Visualization Analysis
Karaman, Davut; Aykın, Özge (2021)The study aims to examine the publications related to digital marketing published in 1985- 2021 with the social network analysis method and to reveal the research trends in the digital marketing field. For this aim, ... -
Sağlık turizmi pazarlamasında sosyal medya araçlarının çok kriterli karar verme yöntemleri ile değerlendirilmesi
Aykın, Özge (Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi / Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Sağlık Turizmi Ana Bilim Dalı, 2021)Günümüzde ülkeler kitle turizminin yıkıcı ve yıpratıcı etkisi sebebiyle alternatif turizm türlerine yönelmektedir. Küresel pazarda çeşitli etmenler tüketici tercihlerine etki etmekte ve taleplerini şekillendirmektedir. Bu ... -
Sigortacılık Sektörünün Güncel Sorunlarına Yönelik İlişkisel Pazarlama Uygulamaları Ekseninde Çözüm Önerileri
Amaç – Sigorta şirketleri temel risk yönetim aracı olarak ekonomik büyümede önemli bir roloynamaktadır. Bireysel olarak üstlenilemeyecek boyuttaki hasarların sigortacılık sistemi ilekarşılanması ve ortaya çıkması muhtemel ... -
Telekomünikasyon Sektöründe Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Değerinin Tavsiye Etme Niyetine Etkisi
Karaman, Davut (2021)Müşteri işletmelerin faaliyetlerini devam edebilmeleri için en önemli bir unsurdur. İşletmeler sahip oldukları müşterileri elde tutmak isterken pazar paylarının arttırarak potansiyel müşterileri de hizmet sağlamak istemektedir. ... -
Turizm İşletmelerinde Sorumluluk Sigortası Seçimi Kriterlerinin Belirlenmesi
İnsanlık tarihinde risk, belirsizlik gibi bilinmezlik içeren kavramlar sürekli var olmuş ve bireylerin karar vermelerinde bu unsurların varlığı zorluk teşkil etmiştir. İnsanlar, kendilerini risklere karşı koruyabilme ... -
Yeşil Pazarlama Bilgi Düzeyi ve Yaşam Tatmininin Yeşil Ürün Satın Alma Davranışına Etkisi: Kuşaklararası Bir Araştırma
Karaman, Davut (2021)Çevresel sorunların artması ile beraber insanların artık çevre konusunda farkındalığı daartmaya başlamıştır. Bundan dolayı işletmeler tüketicilerin çevre konusundaki farkındalığını gözönünde bulundurarak iş yapış modellerini ...