Yazar "Özkal, Neşe" için listeleme
-
2x2 başarı hedef yönelimlerinin matematik dersine katılıma ilişkin yordayıcı rolünün yapısal eşitlik modeliyle incelenmesi
Özkal, Neşe (2018)Bu araştırma da 2x2 başarı hedef yönelimlerinin matematik dersine katılıma ilişkin yordayıcı rolü yapısal eşitlik modeliyle incelenmiştir. Çalışmada ilişkilere yönelik veri toplamak için nicel araştırma yöntemlerinden ... -
5-6 yaş çocuklarının değer kazanım süreçlerine anne değerler eğitimi programının etkisi
Neslitürk, Seviye; Özkal, Neşe; Dal, Sibel (2015)Bu araştırmanın amacı 5-6 yaş çocuklarının annelerine verilen Anne Değerler Eğitimi Programının (ADEP), çocukların sorumluluk, saygı, dürüstlük, işbirliği, paylaşma, dostluk/arkadaşlık değerleri üzerine etkisini incelemektir. ... -
Ortaokul öğrencilerinin matematik öğretmenlerinin güdüsel desteklerine ilişkin algıları ile güdüsel inançları arasındaki ilişkiler
Özkal, Neşe; Erdik, Cengiz (2015)Öz: Bu araştırmanın amacı ortaokul 6., 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin Matematik öğretmenlerinin güdüsel desteklerine ilişkin algılarının ve Matematik dersi güdüsel inançlarının sınıf, cinsiyet ve Matematik başarı notlarına ... -
Öğretmen adaylarının "Türkiye'de uygulanmış eğitim programları'na ilişkin metaforik algılar
Özkal, Neşe (2020)Bu çalışmada pedagojik formasyon eğitimi sertifika programına katılan ve eğitim fakültesinde öğrenim gören öğretmen adaylarının Türkiye’de uygulanmış eğitim Programlarına ilişkin metaforik algıları incelenmiştir. Araştırmada ... -
Relationship between students' math engagement and math teachers' motivational support
Özkal, Neşe (Mehmet Tekerek, 2018)This study intended to explore the relationship between middle school students' engagement in mathematics classes and mathematics teachers' motivational support. Explanatory correlational research design was used for this ... -
Relationships between self-efficacy beliefs, engagement and academic performance in math lessons
Özkal, Neşe (SciencePark Science, Organization and Counseling, 2019)This study investigated secondary school sixth, seventh and eighth graders’ self-efficacy beliefs, engagement and disaffection in Math lessons and academic achievement in relation to learning Mathematics and Math performance. ...